Followers

tuanTAnAH

tuanTAnAH
miss maya anis. simple person simple behavior simple wearing and will be simple frz to u!

Friday, 12 August 2011

Tak yakin kekasih masih dara

assalamualaikum :)

jom kaunseling...




SAYA ada teman wanita yang jauh lebih muda daripada saya. Usia perkenalan kami melangkaui dua tahun dan kami sering bergaduh kerana masalah kecil. Masalahnya, ketika satu pertengkaran besar, dia membuat pengakuan yang mengejutkan saya.
Dia mengaku pernah melakukan hubungan seks bersama lelaki berstatus suami orang di hotel. Namun sebaik kami berdamai, dia menyatakan dirinya masih dara dan hanya mereka cerita melakukan hubungan dengan suami orang untuk menyakitkan hati saya.

Sekarang saya serba salah sama ada mahu percaya dia benar-benar tidak menjalin hubungan dengan lelaki terbabit atau sebaliknya. Saya benar-benar keliru.

jawapan :disini

No comments: