Followers

tuanTAnAH

tuanTAnAH
miss maya anis. simple person simple behavior simple wearing and will be simple frz to u!

Monday, 15 August 2011

~bila abah membunyikan suara..inilaaa jdnye,,~

assalamualaikum.. :)

slmat bersahur..

besnye mimpi td..duk klntan je..tapi smpai kat perak..jupe abg P! nampak sgt rindu si debokk tu..

ni semua pasal abah!

ptg td aboh col..slalunye first question abah tnye

wat nape tu..msti tido kan??

erkkk...hhhahahha..blum ag..bru amek port nok tido ni..

nampaknye abah sudah memahami..yelaaa bulan puasa ni..blik kelas je msti bebola mate asyik suruh tutup..*cover-cover

tapi mase abah col tadi memang PHD btoilaaa...sje je...abah ni kan!

bila balik??

26 sampailaaa...

ooo...sedap mkn kat umah ni..makn berdua je,,*abah dgn ma je duk kat umah makn timun merah ,timun kuning,ayam golek,ayam pusing,ayam percik.ikan bawal,ikan merah...

wooohhh...sedap nye...

duk sne mkn nape?

msk nasi smdiri..pah beli ikan msk kicap sekor ..2 ya je..

mahal sgt..duk rumah laa bes,,mcm2 boleh mkn..

ho yelaaa...aboh nak bju raya!....*hahhahah muka xmalu...

bukan beli dah ke??ari tu kan dah bg duit..

ohh,,ye ke...*buat-buat lupa...

yelaaa...abah dah beli baju batik 7 pasang ni....*gurllppppppppppp!!!!ni lh rase PHD ni...

byok nye...org ade satu je..mane cukup..

nape??

abah ade 7 pasang..anak msti ade 8 pasang...*hahhahhaha tamok-tamok!...

yelaaa..nanti sampai je kat kuantan abah terus bawa g jalan-jalan g cari ok??

ok *sukesuke... abah..abg wan dgn kak balik shari xpom dua hari sbelum raya..

oo..bgtaw..kak..ngn dekwan cucu..dapat 50 ya je..tahun ni..

byak tu bah,,dh yg tngah cakap ni dapat brape?

sape??

yg tengah cakap ni lah..lalalla

100 ckuplaaa..kan abg P bg dah ari tu 100..kan??

yeke????hhahahha yelaaa...

buat-buat nyyuk plop..xpelaaa...ade surat smpai dumah...blik nnti bce laa

ok laaaa..

assalamualaikum

waalaikumusalam....

............................................................................

grrrr..abis cakap je..trus tido..smpai xpergi pasar minggu..syahdu btoi suara abah ni...
 p/s: td balik kelas nampak van pos laju kat kolej...yeahhh cntact lens dah smpai....!



No comments: