Followers

tuanTAnAH

tuanTAnAH
miss maya anis. simple person simple behavior simple wearing and will be simple frz to u!

Sunday, 21 August 2011

~beruk binatang baekk dan comel~

assalamualaikum...

selamat berbuka pose..

arini..terjupe plak gn beruk yg duk dalam raga motosikal ..sambil menguap..

dan..


jgn laa...pndang-pandang..
mintak autograf xpe...
hahhahha...



???....ape???
ni fesyen terbaru..baju ala beruk..
jgn mghina...taw nanti sy cubit...
nak knal saya,..x ?meh saya citer...

saya ialah..Beruk haiwan berdarah panas,sebab tu sy suke cubit org bila tgak org tu kiut dr saya...!
saya  melahirkan anak, menjaga anak sehingga mampu berdikari,saya xbuang anak...
sebab  saya  bunting selama 5.7 bulan (170 hari). 

saya mampu hidup selama 26 tahun..dan boleh msuk plihan raya beruk-beruk malaysia.

saya juga mampu membaca blog cik maya anis...


hahhahhahahhahaha :)
terima kaseh...

sebelum tu..meh kite bace sesama

Dalam sebuah tadika, 2 kanak-kanak sedang bergaduh.

Sam : kau memang beruk la?
Dol : kau la beruk..!
Sam : kau la beruk..kata aku plak?

Kemudian datanglah cikgu tadika untuk meleraikan pertengkaran tersebut.

Cikgu : Apa pasal gaduh-gaduh nie. Tak baik tau?
Dol : Beruk nie kata saya beruk cikgu?
Cikgu : Sam, Dol mari sini. Cuba tengok tangan kamu? Sama kan?
Sam & Dol : Sama cikgu!!
Cikgu : Cuba tengok mata, hidung dan telinga kamu.. Sama jugak kan?
Sam & Dol : Sama jugak cikgu!!
Cikgu : Kalau dah semuanya sama, kalu Dol BERUK kamu pun BERUK jugak lah Sam.! Paham?
Sam & Dol : Paham cikgu!
Sam : Tapi mengapa tangan, mata, hidung dan telinga cikgu sama macam kami? Cikgu pun BERUK jugak ker??
Cikgu : Sabar jer laaa.!! (dalam ati)



Baca selanjutnya: 
KahKahKah - Cerita Lawak - Beruk 

8 comments:

milo said...

wakakakaka...kalo camtu aku pun beruk jugak lah..hahaha

hatikubaik|mohdhazlan Dreadlock said...

ada jgk hok gigit uram ..jaga2

alif haris said...

hahahha
cikgu kene balik !

syrupmasin said...

haha..style la berukk..err ke monyet?? :P

Famili Ceria said...

kahkahkah...last sekali cikgu yang kene balik...

Entri Menarik Di Sini:
1)Download Fast Five BDRip English Hardsub MKV
2)Octove.com Social Network Pertama Di Malaysia Bagi Hadiah Iphone 4
3)Boboi Boy Download

maya anis said...

:P kahkah,,,

Nizam Ijam said...

hhahaa..comelnya beruk tu..haha

Zaharimin Hamzah said...

Siapa mak andan nye... haha