Followers

tuanTAnAH

tuanTAnAH
miss maya anis. simple person simple behavior simple wearing and will be simple frz to u!

Friday, 17 June 2011

jahat vs baik

macam-macam rupa remaja sekarang ni..But looks can be deceiving... kita tak boleh la nak menilai orang dari rupa paras atau cara berpakaian dia.. dalaman hanya Tuhan yang tahu..


kalau org tua dulu-dulu boleh laa kita tipu..bg yang prmpuan kalau pakai tdung+bju krung msti budi bhs,lelaki..msti 24 jam kopiah atas kpla cam laa! rebutan nk buat menantu...
nmpak sgt kan nilai agama tu pnting...tp skrg nilai wang lbih pnting,,, $$$$
semstinyer!!!


xkisah laa..bakal mnntu tu pakai bju xckup inci ker..rmbut hijau..mekap bagai ..
tapi kalu kerja doktor ?? sape yg menolak...aikkkkk ader ke doktor cm tu...hahha bagai jer aku ni....umpamanya laaa,,,


tapi...siapa sngka lelaki yang  sangat vain bergambar ala-ala K-Pop dan disangka playboy ni rupanya bakal suami kita?? alangkah indahnya begitu....:) 
kan3???


So, from now on DONT JUDGE people by their looks or appearances ok?
lgpom..hidup ni mcm roda..skjap di ats ..skjap di bawah..
jgn duk mengata org lbih ..padahal kau yang lbih jahanam! opssss....terrude plak..

No comments: